JOM KITA KAWAN....

Sunday, 4 December 2011

NORHAYATI BERAHIM...KOLEKSI NOVEL



Minggu yang sibuk...

  • SPM...Aiman tinggal nak amik exam utk last kertasnya, Mandarin. Susah hati tengok... sebab berbanding paper yang lain... dia macam wat endah tak endah ajekk kat papernya tuu..
  • Pepagi tadi...jam 8.15 am..dah kuar umah antar..Sofea dan Abby berserta 2 cousinnya ke bengkel  bijak Sifir di Wangsa Maju. Harap2 lepas ni..lebih bijak dalam bab2 sifir
  • Afnan masih bergolek2 kat bilik tido..nak join Aiman dan Mr Hubby ke kenduri kahwin kat Balakong...jam 2 pm 
  • Ptg sikit saya nak ke Danau Kota nak gi tempah baju sekolah si Sofea.
Sementara dok sibuk pepagi ni.. my sister pula dok sibuk merengek..memujuk soh masakkan puding kastad berkuah utk dia...wahhhh...

Ehhh....Sorrylah ye..dok sibuk story pasal "menu hari minggu" la pulak..yg bebenarnya saya nak citer pasal koleksi novel saya nii..haa..

Malam tadi waktu dok menyusun bebuku..terpandang beberapa buah buku yang ditulis oelh Penulis Novel kegemaran saya..siapa lagikk..Yati Berahim laaa..

Saya belek dan susun elok2..sajer jer..ingat nak repeat..baca..

Makanya..Malam tadik..sambil layan nengok bolasepak..Chelsea -V- NewCastle..(huhhh..lega sebab Chelsea menang besar... 3-0)...saya sempat layan novel ini..

HUJANPUN MENARI

Mengisahkan tentang kehidupan sebuah keluarga "ustaz" yang punya dua isteri.Isteri2nya tu: Sorang cikgu sorang ustazah. Pengarang mungkin ingin menukilkan soal hati dan keperibadian diri. Walaupun berstatus "ustazah" terkadang sebagai seorang manusia biasa...diri  tetap terjerumus bila memperkatakan tentang nafsu-nafsi dan sering terlalai dek bujukan hasad dengki.

Jugek diperihalkan tentang... kisah peranan bomoh dalam meruntuhkan institusi rumah tangga..

Bacalah..kalau nak tahu kisah selanjutnya!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...